{"id":1066,"date":"2018-10-22T13:57:25","date_gmt":"2018-10-22T13:57:25","guid":{"rendered":"https:\/\/warmlugano.nl\/?page_id=1066"},"modified":"2024-01-30T16:40:12","modified_gmt":"2024-01-30T16:40:12","slug":"calamiteiten-en-storingen","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/warmlugano.nl\/calamiteiten-en-storingen\/","title":{"rendered":"Calamiteiten en storingen"},"content":{"rendered":"

Calamiteiten en storingen<\/h1>\n
Op dit moment zijn er geen storingen bekend.<\/div>\n

2024<\/h3>\n\n\n\n\n
Soort storing<\/strong><\/td>\nDatum<\/strong><\/td>\nTijd en duur storing<\/strong><\/td>\nWelke verbruikers zijn hierdoor getroffen?<\/strong><\/td>\nStatus<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
–<\/td>\n–<\/td>\n–<\/td>\n–<\/td>\n–<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n

 <\/p>\n

Een overzicht van alle historische storingsmeldingen vindt u terug op www.inwarmte.nl\/storingen<\/a>.<\/p>\n

 <\/p>\n

Onze energievoorziening is betrouwbaarder dan bijvoorbeeld een cv-ketel. Toch kan er natuurlijk iets gebeuren waardoor u niet helemaal tevreden bent. Heeft u een probleem? Lees dan hieronder wat u het best kunt doen om het probleem zo snel mogelijk te laten verhelpen. Ook leest u op deze pagina hoe wij uw vraag het best kunnen beantwoorden.<\/p>\n

 <\/p>\n

Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?<\/h3>\n

Er zijn verschillende manieren om ons te bereiken.\u00a0<\/strong><\/p>\n

\n
\n
Optie A<\/strong><\/h5>\n

Heeft uw storing spoed?
\nBel
085 – 130 48 28<\/a><\/p>\n

Heeft uw storing geen spoed?
\nDan kan u het beste een e-mail sturen naar\u00a0
vragen@inwarmte.nl<\/a><\/p>\n

<\/h5>\n
Optie B of C<\/strong><\/h5>\n

Stuur bij voorkeur een e-mail naar\u00a0vragen@inwarmte.nl<\/a><\/p>\n<\/div>\n

\n
Optie D<\/strong><\/h5>\n

Warm Lugano kan uw storing, klacht of vraag niet oplossen of beantwoorden. Het probleem valt namelijk niet onder onze verantwoordelijkheid of onze producten of diensten veroorzaken niet het probleem. In dit geval moet u de instructies opvolgen die u van uw verhuurder\/verkoper hebt gekregen. Of de verstrekte handleiding of internetsite raadplegen en\/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienst-verlener\/installateur van uw verhuurder.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n

 <\/p>\n

Vragen<\/h3>\n
\r\n